Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja Illumilux.si (ELITE d.o.o.)
Splošni pogoji spletne trgovine Illumilux.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.
S spletno trgovino Illumilux.si (v nadaljevanju tudi »trgovina, prodajalec«) upravlja podjetje ELITE d.o.o., s sedežem na naslovu Ljubljanska cesta 50a, 6230 Postojna, Slovenija, matična številka: 9565353000, davčna številka: SI 78313333 (davčni zavezanec), račun odprt pri banki Delavska hranilnica, BIC / Swift: HDELSIXX, TRR SI56 6100 0002 8731 844. Email: info@illumilux.si. Vpis v sodni register: Okrožno sodišče Koper.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Illumilux.si, pravice in obveznosti kupca in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Illumilux.si in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Trgovina se zavezuje, da so kupcu (še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba) na njegovo željo na voljo naslednje informacije:
• podatki o podjetju ELITE d.o.o. (ime in sedež podjetja),
• kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene lastnosti artiklov,
• dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoji dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
• cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene ter razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka, • način plačila in dostave ali izpolnitve,
• rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen) – za nakup darilnih bonov ni mogoče, • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
NAVODILA ZA ODDAJO NAROČILA
Kupec lahko naročilo odda preko spletne trgovine, ki poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.
Do nakupa v trgovini Illumilux.si pridete v petih korakih: izberete izdelek oz. izdelke in jih dodate v košarico, pregledate nakupovalno košarico, vpišete svoje podatke za račun in dostavo, izberete način dostave in plačila ter potrdite naročilo. Izbrano blago vam nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.
S pomikom na Košarica se vam prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb Prikaži košarico si lahko ogledate izdelke v košarici in skupni znesek naročila (brez cene dostave), tu lahko v polje Koda kupona vnesete kodo za popust in kliknete VNESI KUPON. S klikom na Zaključi nakup ali Na blagajno, se pomaknete na zadnji korak do zaključka naročila. Najprej vpišete podatke plačnika (ime, priimek, naziv podjetja, če želite račun na podjetje, izberete državo, vpišete ulico, poštno številko, mesto, telefon in e-poštni naslov). Nato izberete ali želite dostavo na drugi naslov, če tega ne želite bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki bo na računu. V polje za Opombe naročila lahko vpišete svoje opombe. Pod zavihkom Vaše naročilo izberete še način dostave in način plačila. S strinjanjem naših pogoje zaključite nakup s klikom gumb KUPITE SEDAJ.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@illumilux.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.
SKLENITEV PRODAJNE POGODBE IN IZDAJA RAČUNA
Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme potrditev oddaje naročila in pregleda vse potrebne podatke za pripravo pošiljke. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo tako za trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (tj. Izdano naročilo) je v elektronski obliki shranjena v arhivu trgovine med prejetimi naročili. Sklenitev prodajne pogodbe je možna v slovenskem jeziku.
NAČINI PLAČILA
Trgovina Illumilux.si sprejema naslednje načine plačila:
- plačilo po povzetju (doplačilo 1,00 EUR)
- Plačilo s kreditno kartico, preko spletnega sistema PayPal ali sistema Apple Pay
Illumilux.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
NAČIN IN ROK DOSTAVE
Blago bo odposlano v najkrajšem možnem času. Na dan, ko bomo poslali vaš paket, boste prejeli obvestilo o odpremi na vaš e-mail naslov, ki ste ga opazili ob nakupu.
Stroški pošiljanja znašajo 3,20 EUR, če je skupni znesek naročila nižji od količine, ki omogoča brezplačno pošiljanje (nad 80 EUR). V to je všteto tudi pakiranje.
Vsa naročila, sprejeta do 15.00 ure med delovnimi dnevi, gredo v izvedbo še isti dan in tako odposlana naslednji delovni dan. Če je pri izdelkih izbrana personalizacija, se lahko čas odpreme podaljša do 48 ur. Poštna služba GLS bo o dostavi obvestila preko elektronske pošte na vaš naslov ter po SMS-u na telefonsko številko, ki ste jo navedli. Dostava paketov, ki vsebuje personalizirane izdelke, lahko traja dlje (prosimo, glejte naslednji odstavek). Če menite, da vaše naročilo zamuja z dostavo, nas o tem takoj prijavite na info@illumilux.si in se potrudili, da boste v najkrajšem možnem času prejeli naročeno blago.
Kupcem dostavimo kupljeno blago po pošti najkasneje v 3 delovnih dneh od prejema celotnega plačila naročila, če ni višjih sil ali izrednih dogodkov, ki bi dostavo podaljšali.
Če potrebujete artikel nujno do določenega datuma (rojstni dnevi, počitnice …), vam svetujemo, da naročite oddate dovolj zgodaj, v komentar pa dopišite, da gre za nujno dostavo, saj vas lahko ob morebitnih zapletih takoj kontaktiramo.
CENE
Vse navedene cene so v evrih (€) in so končne maloprodajne cene, ki vsebujejo DDV, saj je prodajalec identificiran za DDV.
Za nakup velja redna cena, razen kadar je na družbenih omrežjih ali spletni strani objavljena akcija, ki velja v času nakupa. Primer: če v času nakupa velja »akcija 3 za 2«, dobi kupec 1 izdelek brezplačno, ostala 2 pa po redni ceni.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Popusti, promocijske kode in druge ugodnosti se praviloma ne seštevajo, razen če je tako posebej navedeno. Vplačana sredstva po darilnih bonih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in drugih ugodnosti ni možno menjati za gotovino.
Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovina kupcu omogočila odstop od nakupa. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
DARILNI BON
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec proti plačilu izda v fizični obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za storitve, ki jih nudi Illumilux.si.
Bon lahko prejmete po navadni ali elektronski pošti med delovnim časom.
Darilni bon je možno kupiti v spletni trgovini. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona,razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna.
Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost storitve višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati.
Bon je unovčljiv v spletni trgovini Illumilux.si.
NAKUP ZA PRAVNE OSEBE
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se v okence Opombe na koncu spletnega obrazca za oddajo naročila izrecno napiše »račun na podjetje«, navede podatke podjetja (naziv, naslov, telefon, elektronski naslov, davčna številka) in potrdi strinjanje s pogoji poslovanja.
Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Illumilux.si.
INFORMACIJE O ZNAČILNOSTIH BLAGA
V trgovi nismo kupcem ves čas na razpolago za odgovore na vprašanja o lastnostih oziroma značilnostih ponujenih storitev terza odgovore na druga vprašanja v zvezi z dejavnostjo, ki je predmet oglaševanja. Vprašanja lahko kupci posredujejo prek zasebnega sporočila na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram) ali na elektronski naslov info@illumilux.si in prek telefona.
PODROBNEJE O RAZMERJU MED KUPCEM IN PRODAJALCEM TER O PRAVILIH NAKUPA
Oglaševani artikli v trgovini niso ponudbe za sklenitev pogodbe, temveč štejejo za vabila k ponudbi pod objavljenimi pogoji (člen 24/1 OZ). Za pridobitev ponudbe mora kupec trgovini poslati povpraševanje (oz. oddati naročilo) po posameznih artiklih po zgoraj opisanem postopku. Kupec je opozorjen, da pri prodaji veljajo splošni pogoji prodajalca, ter da z izvedbo plačila po ponudbi potrjuje, da se je z vsebino teh pogojev seznanil in da se z njimi strinja.
Ponudbo lahko kupec sprejme samo na način, da prodajalcu plača celoten znesek naročila na enega izmed načinov plačila, ki jih sprejema trgovina. Šteje se, da je pogodba sklenjena v trenutku, ko trgovina na transakcijski račun prejme celotno plačilo kupca na podlagi oddanega naročila. Trgovina izključuje svojo obveznost, da ostane pri ponudbi (člen 25/1 OZ) glede posameznega ali vseh artiklov iz ponudbe za primere, ko se po oddaji naročila ugotovi, da ponujena storitev iz kateregakoli razloga ni možna (pomote, ukrepov proti COVID-19, bolezni, izrednih dogodkov ipd.). V teh primerih trgovina kupca o tem nemudoma obvesti in mu vrne morebitni plačani znesek, ki ustreza vrednosti naročila, na bančni račun, s katerega je bil znesek nakazan, ali pa se s kupcem dogovori za alternativno rešitev nastale situacije, preostanek pogodbe pa izpolni v skladu s temi splošnimi pogoji. S tem je prodajalec prost vseh obveznosti iz tega razmerja.
V primeru, da trgovina prejme plačilo kupca po poteku roka veljavnosti, navedenega v naročilu, se šteje, da je prodajalec podaljšal rok, tako da je pogodba kljub zamudi kupca sklenjena, vendar le v primeru, če s tem ne krši svojih obveznosti iz razmerij z drugimi kupci oz. naslovniki ponudb. V kolikor bi lahko prišlo do navedenih kršitev iz prejšnjega stavka,se šteje, da pogodba ni bila sklenjena, trgovina pa nemudoma in najkasneje v 14 delovnih dneh vrne prejeti znesek kupcu na račun, s katerega je bil znesek nakazan. Presoja situacije prejšnjega stavka je v celoti v domeni prodajalca.
VRAČILA
Skladno z določili ZVPot-1 lahko potrošnik odstopi od pogodbe v roku 14 dni, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko odstop od pogodbe javi podjetju tako, da izpolni obrazec za odstop od pogobe, ali pa to sporoči pisno, z nedvoumno izjavo, da odstopa od pogodbe.
Dokazno breme za breme glede uveljavljene pravice od odstopa od pogodbe, nosi potrošnik.
V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe mora Ponudnik v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila), z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z drugim plačilnim stredstvom. Prejetih plačil, ki jih je Ponudnik iz navedenega razloga dolžan vrniti, slednji ne vrača gotovinsko.
Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
V primeru vračila blaga in odstopa od pogodbe skladno z določili ZVPot-1 Uporabnik krije samo stroške vračila blaga.
Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 torej ne velja za pravne osebe.
Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.
Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga tako Ponudnik potrošniku priporoča, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, vse brez potrošnikove krivde. V primeru, da Ponudnik ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je odgovoren samo za zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, to pomeni, da potrošnik blago pregleda z vso potrebno skrbnostjo in na način, kot bi to lahko običajno počel v trgovini. Ponudnik potrošniku priporoča, da previdno odpre embalažo, jo obdrži v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdrži pritrjene etikete, vse dokler ni prepričan, da je izdelek ustrezen. Ponudnik samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.
V primeru delnega odstopa od pogodbe in vračila zgolj posameznih izdelkov se morebitni akcijski popusti, ki so bili določeni kot popust na posamezni izdelek v košarici (npr. akcija 3 za 2, popust na tretji izdelek v košarici ipd.) ob vračilu upoštevajo tako, da se višina zneska obračunanega popusta enakomerno prerazporedi na vse izdelke v košarici. Potrošnik je tako upravičen do vračila kupnine v višini vrednosti vrnjenega izdelka ob upoštevanju tako obračunanega popusta na vse izdelke v košarici.
Povpraševanja po dodatnih informacijah lahko pošljete na elektronski naslov info@illumilux.si.
VRAČILO BLAGA pri napakah blaga ali poškodovanih izdelkih
V kolikor gre za napako podjetja pri pakiranju ali poškodovan izdelek, poštnino vračanja blaga krije podjetje. Potrošnik mora v vsakem primeru v paket priložiti izpolnjen Obrazec za vračilo ali menjavo blaga.
Naslov za vračilo blaga:
ELITE d.o.o.
Ljubljanska cesta 50a
6230 Postojna
*Tveganja zamud vračila kupnine, ki morda nastanejo zaradi banke ali spletne aplikacije za bančna nakazila, naše podjetje ne prevzema.
135. člen(izjeme od pravice do odstopa od pogodbe)
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega člena pri teh pogodbah:
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.
VZPOSTAVITEV SKLADNOSTI
(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
(4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.
Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe
(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
(4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
(6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
(7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
V primeru odstopa od pogodbe za artikle kupljene v akciji 1+1 ali 2+1 gratis mora stranka vrniti vse artikle, saj je pogodba sklenjena za vse artikle. Samo v primeru vračila vseh artiklov je stranka upravičena do povračila sredstev.
MENJAVA ARTIKLA
Menjava za drug artikel ni možna neposredno. V primeru, da iz kakršnegakoli vzroka niste zadovoljni z dostavljenim artiklom, oziroma le-ta ni zadostil vašim pričakovanjem, nas za rešitev nastale situacije kontaktirajte.
PRITOŽBE IN SPORI
Trgovina spoštuje veljavno Zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s trgovino lahko poveže in odda pritožbo po elektronski poti na info@illumilux.si. Illumilux.si bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, in obveščal kupca o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zavzema za sporazumno reševanje sporov. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem pristojno sodišče v Postojni.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Prodajalec, ki kot ponudnik blaga izvaja spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembe Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupcev v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dnem 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Kupec se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Kupec s sprejetjem teh splošnih pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Osebni in drugi podatki kupcev, ki jih prodajalec pridobi na podlagi uporabe obrazca za naročilo ali v zvezi z njim, predstavljajo podatke, potrebne za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti in uveljavljanje pravic pogodbenih strank iz naslova prodaje izdelkov. Kupec mora prodajalcu posredovatisvoje osebne podatke zaradi sklenitve in izpolnitve prodajne pogodbe. Illumilux.si sme obdelovati osebne podatke, v kolikor se kupec strinja s pogoji poslovanja Brivnice Ozbič ob oddaji naročila.
Prodajalec hrani naslednje podatke kupca: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, naslove za dostavo ter arhiv komunikacije s trgovino.
Prodajalec hrani, obdeluje in uporablja osebne podatke uporabnika obrazca za oddajo naročila na podlagi njegove osebne privolitve za čas do izpolnitve naročila in izključno za potrebe izpolnitve naročila ter ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom spletne strani zaradi izpolnitve naročila. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila, ter e-poštni naslov uporabnika. Ti podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili obdelani. Po izpolnitvi namena obdelave prodajalec zagotavlja, da bodo osebni podatki izbrisani ali da bo dostop do zbranih osebnih podatkov blokiran.
Potrošnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova in ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Potrošnik lahko kadarkoli pisno od prodajalca zahteva dostop do osebnih podatkov in popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave njegovih osebnih podatkov. Kupec ima v zvezi z zbiranjem, obdelavo in uporabo svojih osebnih podatkov pravico vložiti pritožbo na prodajalca.
KOMUNIKACIJA
Prodajalec bo s kupcem stopil v stik prek sredstev komuniciranja na daljavo le, če kupec temu izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Trgovina kupcu ne bo pošiljala elektronske pošte za namene neposrednega trženja v nasprotju z zakonom, ki ureja elektronsko poslovanje na trgu, tako da bi skrila ali prikrila identiteto pošiljatelja in brez veljavnega naslova, na katerega lahko prejemnik pošlje zahtevo za prenehanje pošiljanja takih sporočil.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Illumilux.si se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani in družbenih omrežjih. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovina ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh in družbenih omrežjih. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Illumilux.si si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran, profile na družbenih omrežjih in obrazec za naročilo, ali onemogočiti dostop do le-teh zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za poslovanje. Prodajalec ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
V primeru tehničnih težav na spletni strani, družbenih omrežjih in obrazcu za naročilo si pridružuje pravico preklicati oddana naročila, ki jih zadeva tehnična napaka, v razmerju s kupcem iz tega naslova pa ga ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil bo prodajalec obvestil kupca v najkrajšem možnem času in ga seznanil z nadaljnjimi koraki.
Illumilux.si ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na kupčevi strojni, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani, družbenih omrežij in obrazca za naročilo. Kupec mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani, družbenih omrežij in obrazca za naročilo ter uporabo le-teh.
KODA ZA POPUST
Koda za popust prinaša ugodnosti pri nakupu prek trgovine in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust lahko dobite na profilih družbenih omrežjih trgovine, promcijskem emailu ali na ostalih promocijskih kanalih/materialih. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, lahko naročilo s koriščeno kodo pozneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode pa ni več upravičen.
Promocijska koda je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le ob enem naročilu. Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča razen, če določeno drugače.